Vážení
klienti, všechna epidemiologická opatření pečlivě sledujeme a lety
vrtulníkem k nim přizpůsobujeme. Z tohoto důvodu vznikl náš nový projekt
Rozlétejme Česko, kde garantujeme vrácení platby v případě, že nebude
díky nařízením vlády ČR možné lety uskutečnit a nebudete
chtít využít případného náhradního termínu.
Jaká jsou omezení pro lety s rozšířením viru COVID-19?
Všeobecný přehled
S ohledem na situaci v souvislosti s šířením viru COVID-19 jsou všechny lety organizovány v souladu s aktuálními nařízeními vlády ČR Tato pravidla nadále sledujeme a přizpůsobujeme.
Celkové zrušení nepředpokládáme, protože poskytnutí letu není bráno jako hromadné shromažďování osob.
Aktuální opatření pro Váš let Vám budou zaslána v emailu: S přesným časem, kdy se dostavit na místo zážitku.
Omezení letu v důsledku opatření vlády ČR
V případě zpřísnění corona-virových opatření, které by nedovolily let v daný termín poskytnout, bude vytvořen náhradní termín.
Jestliže nebude náhradní termín cestujícímu vyhovovat, je možné:
poukaz přenechat jiné osobě dle podmínek uvedených v emailu s potvrzením platby.
zvolit jiný produkt ve stejné hodnotě.
uplatnit finanční hodnotu produktu jako slevu při zakoupení jiného zážitku.
Jestliže Vám nebude vyhovovat žádná z výše uvedených možností, garantujeme vrácení platby.
Omezení letu z důvodu nemoci (karantény) cestujícího
Platí stejný postup jako u následujícího bodu ,, Co když se nebudu možné na let dostavit?“
Co když se nebudu možné na let dostavit?
Nejpozději do 12:00 v den přecházející dni, kdy bude zaslán přesný čas, kdy se dostavit na místo zážitku cestující/kupující:
může využít náhradního termínu v případě, že bude stanoven.
může zvolit jiný produkt ve stejné hodnotě.
může poukaz přenechat jiné osobě dle podmínek uvedených v emailu s potvrzením platby.
může uplatnit finanční hodnotu produktu jako slevu při zakoupení jiného zážitku.
může převést produkt na následující rok.
jestli-že nevyužije některou z výše uvedených možností do stanoveného termínu (do 12:00 v den přecházející dni, kdy mu bude zaslán přesný čas, kdy se dostavit na místo zážitku), nemusí mu být v jeho žádosti vyhověno.
Nejpozději do 12:00 v den před termínem zážitku cestující/kupující:
může zážitek přenechat jiné osobě dle podmínek uvedených v emailu s potvrzením platby, za předpokladu, že celková hmotnost všech cestujících na palubě nebude překročena. V opačném případě nemusí být v žádosti vyhověno.
jestli-že tak neučiní do výše uvedeného termínu (do 12:00 v den před termínem zážitku) nemusí mu být v žádosti vyhověno
pokud nebude využita žádná z výše uvedených možností, zážitek propadá a není možné ho zpětně nárokovat
Věříme, že tato situace s rozšířením viru COVID-19 lety nikterak neomezí a vše proběhne bez omezení.